wtorek, 16 kwietnia 2013

Bemolkowy prezencik ...

Od kotka Bemolka dostaliśmy wyróżnienie.Jest nam strasznie miło i serdecznie dziękujemy :-)))
Bemolkowi duuużo miziaków i głasków przesyłamy :-)))






Bemolkowe pytanka;
1. pies czy kot - kot
2. góry czy morze? - góry
3. wakacje w kraju czy za granicą?  - w kraju
4. lody czy budyń czekoladowy? - lody
5. ulubiony kolor  - pomarańczowy
6. Beskidy czy Bieszczady? - ... Tatry
7. Tatry czy Alpy?  - Tatry
Nie mam sił idę lulu i już ... tradycyjnie nominacji nie będzie bo musiałabym wymienić wszystkie blogi umieszczone na prawej belce..... hmmm może kiedyś to zrobię :-)

No to ja znikam ... pomału przestaję rozróżniać literki boooo;
- temperatura 38
- nos zaraz mi eksploduje
- płuca też chyba zaraz wypluję
- oczy tak bolą i szczypią ze nic nie widzę...

L4 = łóżeczko= tablety .... free time...

Teraz kotki muszą się o personel zatroszczyć i dooobrze kaloryferkować :-))))

14 komentarzy:

  1. Ojojoj - kuruj się i szybko wracaj do zdrowia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę powrotu do zdrowia :)
    I oczywiście gratuluję wyróżnienia :))
    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia!!!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Alu :-)
    No i szybko wracaj do zdrowia bidulko !
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    Ps.
    Ja mam "tylko" oczka chore i już mam dość ...-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej :( Mam nadzieję, że koty Cię ładnie wygrzeją i szybko wrócisz do zdrowia! Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, życzę zdrówka i oby to L4 było bardziej jak urlopik w towarzystwie ukochanych koteczków

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka Ala. Jakieś cholerstwo wisi teraz w powietrzu i ścina ludzi :( Mam nadzieje, ze Ci lepiej za chwile bedzie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka Alu, wypocznij i wyprzytulaj futerka za wszystkie czasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wyróżnienia i życze zdrowia!
    sama niedawno chorowałam z kotami, dzielnie mi asystowali :) i jak się cieszyły bestie, że jestem w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej szybciutko! Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka! Na czas choroby zamiana ról- niech kotki Ci służą i herbatkę podają! Tylko niech ogonów nie sparzą. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam wszystkim za dobre słowo :-)))
    Już jest lepiej i jak mówi Ania - ostatnie dni chorobowego to taki mini urlopik.
    I dooobrze - trzeba odpocząć.

    Kociaki spisują się doskonale :-))))
    Co prawda herbatki nie zrobią, ale np obudzą o 5 żebym nie zapomniała o starych zwyczajach :-))))

    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń