czwartek, 18 kwietnia 2013

TV "Retro" i mądry film ...

Zainspirował mnie post u Retro Koty i Pies pt "Wiosna i telewizor" - tutaj.
Grażynka pożaliła się na TV marki "Philips" , nasunęły jej się wnioski że stary sprzęt jest lepszy niż nowy. Tak się składa ze ktoś mi dobrze znany  pracuje w tej firmie juz sporo lat i dlatego nie doradzam niestety kupowania sprzętu RTV tej marki. Natomiast jeśli chodzi o czas zycia produktu to obecnie żaden nie jest długowieczny niezależnie od marki.

Ponizej link do wspaniałego filmu który wyjaśni jak teraz funkcjonuje rynek, jak manipulują nim od wielu, wielu lat koncerny.
Naprawdę świetny - trwa 53:03 minuty.
Proponuję zrobić sobie kawę i w spokoju ze skupieniem go obejrzeć .



ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo



18 komentarzy:

  1. Ech... też polecam ten filmik jeśli chcę kogoś uświadomić jak funkcjonuje współczesny rynek...
    Kiedyś lodówki działały 30 lat albo i dłużej a teraz? Szkoda gadać...
    A koteczki cudnie śpią:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych ten film bywa szokujący zauważyłam ...
      Teraz koniec gwarancji koniec produktu .... a wszystko to manipulacja.
      Jakoś ten rynek trzeba jednak napędzać .

      Usuń
  2. Na szczęście koty nie muszą się tym przejmować i smacznie sobie śpią, przytulaki dwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz, że gdzieś jeszcze pracuje moja pierwsza lodówka? sądzę, że ma jakieś 30 lat. głośno bo głośno, ale chodzi.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę !!!
      A ja mam staaaary tv (20lat) i chodzi.
      Boję się wręcz wydać 2000 na nowy który mi padnie za chwilę ....
      Pozdrówka :-)))

      Usuń
  4. Chętnie zobaczę w weekend. Zapisuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałam sobie link do tej strony - w wolnej chwili obejrzę :)
    Pozdrawiam Ciebie i głaski dla kociaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech..., z tym rynkiem... ;). Ale Koty i tak wiedzą co dobre :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo potrafią się ustawić .... albo raczej ustawić personel :-)))

      Usuń
  7. Chyba nigdy nie znudzą mi się zdjęcia kotów,zawsze odkrywam je na nowo:)))
    Filmik zapisałam i wieczorem obejrzę.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda ,koniec gwarancji i szlag trafia sprzęt . Dawno to zauważyłam -//

    Fajne kociaki przytulaki :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby pralka kosztowała 300,00 i co 3 lata przyszłoby mi ja zmieniać to ok
      Ale gdy kosztuje 1500,00 to już nie jest tak miło.
      A to wszystko manipulacja aby napędzać rynek ... a każdy chce mieć prace i chce produkować i trzeba to sprzedać .... wszystko rozumiem ale ....

      Usuń