niedziela, 7 lipca 2013

Taterniczki, koteczki i niespodzianka :-)))

Jest piątek, siedzę sobie w pracy ... rozwiazuję problem za problemem i nagle dzwoni komórka, odbieram i ...


-  Cześć ALAAAAAAAAAAA ... pozdrowienia z MUROWAŃCA :-))))))))))))))))


Superowo !!! 
Fajnie, że o mnie pomyśleli, bo wiedzą że kocham Tatry. 
Chcieli mi przybliżyć Tatry tym telefonem bo to dobrzy ludzie   ... ale ..................ech ...
Zakłuło serducho, że mnie tam nie ma, że jest wspaniała pogoda, że tyle szlaków przed nimi   ... mogłabym wymieniać w nieskończoność. 
A mnie już w tym roku tam nie będzie :-(((

Fakt byłam w maju 5 dni, ale pogoda była do bani ... 
A po powrocie mój kot praktycznie zamieszkał w mojej walizce na 3 dni.
Mieszkałby dłużej gdybym mu jej nie odebrała siłą :-)))

 Pozostaje tęsknić ....... może znowu ktoś zadzwoni z Murowańca :-))))


--------------------------------------------
Kilka dni temu spotkała nas ciekawa niespodzianka, a mianowicie ... otrzymaliśmy wyróżnienie od Kathariny 182 która prowadzi wspaniałego, wesołego bloga  o dwóch pięknych kotkach i nie tylko :-)))

Serdecznie dziękuję :-)))))))))))))


Oto moje odpowiedzi na pytania ;
  1. Góry, czy morze?  ... Góry
  2. Kwaśne, słodkie, gorzkie, czy ostre?  ... Słodkie
  3. Sport, czy leniuszkowanie:P ?  ... Leniuszkowanie
  4. W jakim kraju chciałbyś/chciałabyś spędzić wakacje marzeń?  ... Peru
  5. Ulubiony kolor?  ... Pomarańczowy
  6. Fast food, czy zdrowe warzywka z rybką (opcjonalnie kurczaczkiem):)? ... Warzywka z kurczakiem/rybką
  7. Twoje hobby? Lub co robisz kiedy kotki, pieski, rybki... czy inne przyjemniaczki w Twoim domku śpią:D ? ... Czytanie i rozmyślanie oraz przyglądanie się koteczkom :-)
  8. Na spokojnie, czy szalejemy?  ... Na spokojnie
  9. Herbata z cukrem czy bez? ... Z cukrem i cytryną
  10. Najstraszniejszy film?  ... Głupi film
  11. Zima, czy lato ?   ... Zima 
Za każdym razem gdy otrzymuję wyróżnienie serdecznie dziękuję, jestem wdzięczna, ale nie będę nominować. Musiałabym wymienić wszystkie blogi z lewej belki, bo wszystkie na wyróżnienie zasługują. 

Uwielbiam do Was wszystkich zaglądać i cieszę się,że odwiedzacie nas :-)))))))))))

45 komentarzy:

  1. kociak w walizeczce... widok bezcenny;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle odbieram sygnały ...może chcą się wyprowadzić :-))))

      Usuń
  2. Super fotki w walizce :) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpozdrawiamy słonecznie a nawet upalnie :-)))

      Usuń
  3. Wygodnie im w walizce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot w walizce rzeczywiście rozbrajający:)) Może powinnaś mu sprawić jakieś porządne pudełeczko do spania? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On kilka pudełek, domków, legowisk .... ale to było cos nowego i jeszcze w takiej formie ... jak tu sobie nie poleżeć :-)))

      Usuń
  5. Też zazdroszczę tego Murowańca, mam nadzieję, że w tym roku uda mi się odwiedzić Tatry. Mogę zadzwonić z pozdrowieniami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoń !!!!!
      To będzie następny gwóźdź do nerwicy hehehehe :-))))))

      Usuń
  6. Walizkowe zdjęcia bossskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się chłopak spakował, że wszędzie go można było wywieźć :-)))))))

      Usuń
  7. Alison zdjęcia w walizce cudowne.
    Do Tatr też mam sentyment.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również :-))))
      Że też mieszkam tak daleko od gór eeeeeeeeech ...

      Usuń
  8. Oddaj walizkę ! Tak cudnie sobie w niej mieszkał ;)))
    Super fotki :-D
    Gratki za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)))
      Oooo nie nie nie. Ma chłopak inne zakamarki do leżakowania ... jak sie nimi znudzi to zawsze jest walizka - może kiedyś znowu mu użyczę :-))))

      Usuń
  9. ach te kociaki :) rządzą nami, naszymi walizkami....życzę Ci z całego serca aby niespodziewanie trafił Ci się jakiś wyjazd w ukochane góry :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koty wyraźnie dają Ci do zrozumienia, że następnym razem jadą z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie się ułożył w walizce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia!
    Kot w walizce. Super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana, nigdy nie wiadomo co przyniesie kolejny dzień, więc może jeszcze uda Ci się w tym roku pojechać w Tatry! :)

    a walizka.. skąd a to znam... tylko ja nie mam tak serca i od 3 tygodni Łini ją okupuje, a ja nie mogę schować na pawlacz.. ale chyba dość! nie można być przecież taką uległą? ;) jutro odbiorę co moje siłą ;)

    aaa i gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)))
      Za jakis czas wystaw mu Kasiu znowu tą walizkę ... będzie radocha :-)))

      Usuń
  14. Cudnie wygląda. Fajnie, że odpoczęłaś. Oby więcej takich wyjazdów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze .... mogłabym tam mieszkać :-)

      Usuń
  15. Tygrysso dał Ci po prostu do zrozumienia, żebyś się już więcej bez niego nie ruszała z domu :-)))
    Jak najwięcej wyjazdów w góry Ci życzę Alu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)))
      Hahaha ... musze pomysleć jak to zrobic aby z tymi łobuzami gdzieś pojechać:-)

      Usuń
  16. Gratuluję wyróżnienia i życzę prędko powrotu w Tatry :)!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Abi ... teraz Karkonosze też za mną chodzą :-)))

      Usuń
  17. To następnym razem trzeba jechać z kiciorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy w tej walizce! :) A Tatry zaczekają do następnego razu, życzę, aby nadszedł jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to chyba kocia specjalizacja - mieszkanie w walizkach.
    ja kocham morze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tez życzę wyjazdu i pogody słonecznej :-)))

      Usuń
  20. Aj! Zaczyna się sezon urlopowy i u mnie też ktoś co jakiś czas katuje jakimś mmsem ze swojego błogiego nic nie robienia w jakimś fajnym miejscu. A tu człowiek kolejny rok jak jakiś niewolnik w pracy, zero urlopu. Echhhh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe to ale tez troszkę denerwujące ... prawda ?
      Urlopu życzę .... :-)))

      Usuń
  21. Śliczne te Twoje koty! Moja Lola też uwielbia chować się w walizce;D

    OdpowiedzUsuń