wtorek, 20 sierpnia 2013

Candy ... świętujemy roczek !!!!

Dzisiaj minął rok odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga.
Poświęcony jest moim kochanym koteczkom - rozrabiakom :-)))

/ Pierwszy kochany brzusiol do miziania /

/ Drugi kochany brzusiol do miziania /

Chcę Wam wszystkim podziękować ... podziękować za odwiedziny, komentarze, dobre słowo i poczucie humoru. Poznałam dzięki temu blogowi wiele wspaniałych osób i przecudnych koteczków /dooobra psiaków i innych też :-) :-) :-) /.
Uwielbiam śledzić Wasze losy, cieszyc sie razem z Wami z pozytywnych zdarzeń i z całego serca staram sie wspierac gdy się dzieje źle. Jak już u kogoś wspomniałam ... nie myślałam ze "obce" koteczki z wirtualnego świata też potrafia skraść serducho  i to bardzo :-) !
Dużo się od Was nauczyłam !!!

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Aby uczcić roczek ogłaszam kocie Candy  ....do 14go września 2013r
Do zdobycia jest wspaniała/zabawna wycieraczka i .... niespodzianka :-)

/Banerek/

Tak więc czekam na chętnych :-)
- zamieście u siebie podlinkowany banerek 
- zgłoście się poniżej w komentarzach
- obserwujcie nas śledźcie też przez Bloglovin /jak macie/

Pozdrawiam(y)
Alison i kotki dwa

107 komentarzy:

  1. Już zamieszczam i zapisuję się z wielką chęcią.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to, pozbywasz się tak cudnej wycieraczki?? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie :-))))
      Oczywiście jedna dla mnie, a druga powędruje do innych koteczków ;-)
      Postanowiłam uczcić rok blogowania i wystawić coś fajnego/pożytecznego.
      Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
    2. To ja też się zgłaszam. :))

      Usuń
  3. To należy Ci się tort a kotom dodatkowe mizianie! :) to prawda fajna jest ta blogowa społeczność, też wiele się nauczyłam :) życzymy wielu kolejnych szczęśliwych lat z blogiem! :)
    Nie wieźmiemu udziału w candy...ale kolczyki zające od Atoma i Antka z naszego konkursu masz gwarantowane :) właśnie mnie szturchają żebym Ci napisała. A wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja, i ja! jak tylko wrócę zamieszczę banerek, bo wcześniej nie zdążę! piękna wycieraczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję :-))) No i gratuluję rocznicy, sto lat blogowania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i zapisuję się obowiązkowo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahah :D Pysia macha z góry coś takim przypłaskawym kolegom na wycieraczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielce zdziwiona że nie reagują plaskacze :-)))

      Usuń
  9. gratuluje roczku i zycze jeszcze wielu lat, ciesze sie ze tez tu jestem i chyba tez musze sprawdzic jak dlugo:P

    OdpowiedzUsuń
  10. A co tu robi moja wycieraczka ? ;)))
    Gratulujemy roczku i życzymy wielu owocnych lat blogowania :D
    Dla koteczków mizianki !

    Pokibicuję komu to się poszczęści ...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze masz taką hehehe :-)
      Dziękuję i życzę tego samego.
      Mizianki przekazane i odmiziowywujemy:-)

      Usuń
  11. To my dziękujemy za to, że z nami jesteś. Na Candy oczywiście zapisujemy się - jest super! A moje koty jeżeli chodzi o preferencje drapakowe wolą poziome wycieraczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo :-)))
      Pozdrówka i mizianki dla M&M.

      Usuń
  12. Ustawiam się w kolejce oczywiście! :)
    Gratuluję rocznicy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje rocznicy! Cieszę się, że jesteś i piszesz i życzę Ci, abyś dalej prowadziła bloga, dzieliła się z nami swoimi myślami i chwilami z życia Twoich kociaków :)

    oczywiście ustawiam się w kolejce po candy ;)
    Buziale!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :-)))
    Pozdrówka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też z moimi kociakami spróbujemy szczęścia ;) Bloga obserwuję od dawna.
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już rok? Ależ to przeleciało... :). Ja się zgłaszam. Zaraz stosowny wpis i baner umieszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najpiękniejsze dla Ciebie i kociaków na kolejne lata w świecie wirtualnym .
    Z przyjemnością się zapiszemy i banerek zaraz umieszczę u siebie:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przygarnę :) Moje 4 kotki będą miały o co ostrzyć pazurki :P

    I zdecydowanie wolę dodać blog do czytnika feedly - bloglovin jest kiepski :(

    http://anek73.blox.pl/2013/08/Rozdanie-u-Alison-i-dwoch-kotkow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. A mój komentarz chyba wpadł do spamu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcięło ...w spamie nic nie ma :-(

      Usuń
    2. No to oficjalnie się zgłaszam! :))
      Banerek wisi i wpis też jest :)
      Ostatnio wszystko mi wcina. Moich postów nie widać w bloggerze. Moje komentarze znikają. Jak tu bloga prowadzić ja sie pytam!? ;)
      Gratuluję blogowej rocznicy !:)))

      Usuń
    3. Dziękuję serdecznie :-)))
      A Bloggerowi może "samo przejdzie" - czasami tez tak jest, ale wkurzające to jest nie da się ukryć.
      Aaaaaaaaa i zazdraszczam Pink Floydów :-))))
      :-)))

      Usuń
  20. Zgłaszam się z wielką chęcią i gratuluję rocznicy :)
    Banerek podlinkowany po prawej stronie na blogu :)
    Blog dodany do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też oczywiście zapisuję się na candy :-) A Tobie życzę dalszych lat weny i pisania bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tą weną bywa rożnie hehehe :-)
      :-)))

      Usuń
  22. ale ona fajniutka:)
    znając mojego M.A. pewnie by na niej spał:)
    ustawiam się w kolejeczce i przesyłam pogłaski dla dwóch kociastych pociech:)
    pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głaski przekazane ;-)
      :-)))
      Odwiedzę Cię na pewno ;-)))

      Usuń
  23. chetnie wezme udzial w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje roczku!!!! śliczne koty- chętnie przygarnę, więc staje w kolejce po candy:)Baner na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla koteczków i ich blogowego życia:) Również ustawiam się w kolejce po candy :) Baner na http://rudykotandrzej.blogspot.com/. Zapraszam do Andrzeja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczki dziękują :-)
      :-)))
      A do Andrzeja zaglądam regularnie już ... wspaniały kotek :-)

      Usuń
  26. ale cudo!!
    My też w kolejce grzecznie się ustawiamy...
    Gratuluję rocznicy - wiele ich jeszcze zapewne przed Wami...ale ta pierwsza jest zawsze wyjątkowa ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje roczki i ślicznych kocurków! ja od 2 miesięcy jestem mamusią dla mojego pierwszego kotka :)
    banerek na www.cookplease.blogspot.com
    a obserwuje jako Ola Faks!

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się <3

    jakie cudowne <3
    gratuluję rocznicy i wytrwałości :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))
      Dziękuję :-)
      Wytrwałość jest tylko czasami weny brak :-)))

      Usuń
  29. ależ fajne potworki i jaki duże :) mój Cezary to przy nich mikrus :) fantastyczna wycieraczka, dopisuje się !

    OdpowiedzUsuń
  30. to ja się zgłaszam bo to chyba jedyna forma kotów jaką mogę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja zgłaszam chęć udziału w zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako szczęśliwa posiadaczka kota (i psa do kompletu) staję w kolejce. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja, wielbicielka kotów i właścicielka kruczowłosej ;) Florentyny, wpisuję się w kolejkę :)
    Aneta
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjna wycieraczka! Przyjemnie by się wycierało w nią butki, a już na pewno pierwsza swoją sierść wycierałaby moja długowłosa kota :) Banerek na: zuzapasjonatka.blogspot.com
    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. powiem tak idealna do mojego nowego domku:)
    Już za kilka tygodni się tam przeprowadzę:) fajni by było wygrać tą wycieraczkę:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMINAKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z okazji urodzin życzę Ci,
    jak najmniej smutków, a dużo uśmiechu,
    mało złości, a wiele radości,
    sukcesów w pracy,
    a zwłaszcza w miłości...

    Niech ten radosny, cudowny dzień
    na zawsze troski odsunie w cień.
    Niech Cię dobry los obdarzy
    wszystkim, o czym tylko marzysz!

    Wszystkiego, co najlepsze,
    w dniu Twojego święta,
    dużo szczęścia, radości,
    spełnienia pragnień
    i głębokiej wiary w to,
    że każdy kolejny dzień,
    który przed Tobą,
    to dzień pomyślny.

    Bądź taka, jaka jesteś,
    niech Cię lata nie zmieniają,
    niech przyszłość przyniesie Ci
    same niespodzianki.
    O resztę się nie martw!
    Byłaś, jesteś i bądź sobą!
    Wszystkiego naj...

    Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełnij każdą chwilę tak,
    aby potem wspominać ją z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    z kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu.
    Spełniaj się.

    Niech każdy kolejny dzień Twojego życia
    będzie dla Ciebie pomyślny i szczęśliwy,
    pełen miłości, wiary i ufności.
    Z optymizmem zerkaj w przyszłość,
    z radością - w przeszłość.
    Z najlepszymi życzeniami
    kolejnych jubileuszy...

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam koty! takie puszyste.. przydałby się jeden ;))) ;) a wycieraczka.. muszę zawalczyć! ;)))
    evellon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz sobie sprawic kotka. Uratować jakiegoś biedaka przed zimą.
      Pozdrówka.
      :-)))

      Usuń
  38. Na kotki niestety mam uczulenie ale kotki na wycieraczce na pewno by mi nie zaszkodziły :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i miziam dwa brzuszki :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje roczkowe ;) Ślę pozdrowienia od mojej kociarni i grzecznie staję w kolejce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo lubię kotki, przepiękny prezent do wygrania :) ustawiam się w kolejce :)
    banerek na blogu http://ingasz.blogspot.com/ i również obserwuje :)
    pozdrawiam serdecznie Inga

    OdpowiedzUsuń
  41. jaka śliczna wycieraczka, chcę ją!!! ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczna wycieraczka:)
    Z chęcią się przyłączę do zabawy.
    Pozdrawiam słonecznie. Ania
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ale świetna wycieraczka :D uwielbiam koty i z miłą chęcią biorę udział w Twoim candy :)
    równocześnie zapraszam do mojego bloga, tam możesz wygrać maskotę Kociczkę ;)
    http://koronkowyogrodek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wraz z moją Felcią pozdrawiamy Ciebie i Twoje kociaczki. Życzymy kolejnych latek radosnego blogowania. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączamy i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączamy. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i mizianki dla Felci przesyłam :-)
      :-)))

      Usuń
  45. Bardzo urocza wycieraczka!!!
    Jestem tu po raz pierwszy, nie ostatni:-)
    U nas kotków dużo, dzieciaki mają raj, bo narodziło się nam 5 maluszków plus 3 polne dochodzące kocurki to mamy razem 9 sztuk :-)))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to zapraszam , zapraszam ;-)
      Duuuużo mizianek dla koteczków .... całuski dla maluszków ;-)
      :-)))

      Usuń
  46. Świetna wycieraczka ! Oczywiście się zgłaszam a banerek zaraz zamieszcze na blogu http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się z wielką chęcią
    obserwuję i na blogu i na bloglovin
    , banerek u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. jaka piękna! aż nie mogę się napatrzeć :) z chęcią się zgłaszam,
    banerek na blogu: dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo sympatyczna ta wycieraczka więc ustawiam się w kolejce:) ciekawe jak na takie kotki zareaguje mój psiak, powinien je polubić:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dodałam komentarz że jestem chętna dawno temu a okazuje się że go nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba jeszcze zdążyłam? Wycieraczka czadowa!
    Gratuluję roczku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń