niedziela, 22 września 2013

Czy mój kotek sie obraził ... chyba nieeeee :-)

Jak już wspomniałam tutaj we wcześniejszym poście w trakcie remontu koteczki siedziały całymi dniami zamknięte w jednym pokoju. 
Zawsze wieczorkiem po wypuszczeniu strasznie się żalili  i mieli  dużo do powiedzenia. 
Chyba mnie ochrzaniali .... dobrze że nie rozumiem kociej mowy :-))))

Pewnego dnia w tym remontowym bałaganie odwiedziła nas pewna sympatyczna dziewczyna. 
Wpadła na kawę i odwiedzić koteczki :-)

Pysieńka oczywiście jak zawsze do sprawy gościa podeszła z pewna rezerwą . 
Postanowiła zostać obserwatorem ...




Natomiast Tygrysek rozkokosił sie na kanapie i zabawiał gościa. 
A jaki rozanieloooooony ...




Patrzyli sobie w oczy ... przytulaskowali . 
No żadnej krempacji  - ten to ma tupet !!!!




U mnie jakos mu sie nie podobało - stroił miny łotrzyk jeden...obrażalski.




Gdy wizyta dobiegła końca .... poświecili troszkę na pozegnanie...


Teraz już zapomnieliśmy o krzywdach, kotek juz sie nie gniewa i fochów nie ma .
Nawet Pysia opowiada jakoś radośniej, tylko ze ja nadal nie wiem co ..... :-)))))))

34 komentarze:

  1. ale sie slodko przytulal, tez tak chce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrajca z tego Tygryska ,ale jaki słodki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, to była chwilowa zdrada :D
      Później się odkleił i wrócił do właścicielki :))

      Usuń
    2. Seanaith ... Tygrysek Cie uwielbia po prostu :-)))

      Usuń
    3. Amyszko .... ciągle mnie te moje kociska zaskakują :-)))

      Usuń
  3. Ale słodko, przytulak z niego, mój nawet do mnie się tak nie przytula! Kochany Tygrysek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przylepek jest z niego.
      A jeszcze jak ciamkoli i mruczy do tego toż to najlepsza muzyka :-)))
      Za to Pysiowie mizianki końcżą albo ugryzieniem albo drapnięciem.
      Ech jakie ja mam pokancerowane ręcę :-(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No coś w tym jest hehehe :-)))

      Usuń
    2. A ja mam kocurka i kociczki i on z największą rezerwą podchodzi do gości :( a wręcz ze strachem

      Usuń
    3. Czyli nie ma reguły Aniu ... to tak jak z ludźmi - różne charaktery i charakterki :-)

      Usuń
  5. Słodziaki - oba dwa ;-)))
    ale jeszcze chwila i ja też się będę przytulać, też będę miziać
    jeszcze tylko chwila ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ... !!!
      Oby ta chwila szybciutko minęła !!! :-)

      Usuń
  6. Zachowanie Tygryssa ...no łoł!!! jak na kota jest mega mega towarzyski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się na Tygryska napatrzeć, zwłaszcza na brzusio - pimpilusio (ciągle mam wrażenie, że na brzusio Buni patrzę, z resztą reszta kociej fizjonomii też buniopodobna ;) )
    Chętnie byłabym podusią dla Tygrysa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutki jest i czesto brzusiol do miziania wystawia :-)))
      Bunia to jego siostra internetowa .... tacy podobni :-)))

      Usuń
  8. Fajnie, że koteczki już bez foszka :-) Chciałabym tak szybko mieć remont z głowy. U nas wszytko własnymi rękami jak czas jest i wolno to idzie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze to jest sprzątanie PO ... masakra :-(

      Usuń
  9. jakie miśki kochane! moja pola czesto przesiaduje pod stołem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysia też .... niby ma schronienie i "oko" na okolicę ... cwaniara :-)))

      Usuń
  10. Tygrysek przylepa. Słodziak z niego.
    Nie zapomniałaś wyłączyć kotów po wizycie? Szkoda, żeby tak cały czas świeciły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami zgasili swiatełko :-) Trzeba sie oszczędzać :-)
      Jak chcą to sa słodziaaaaaaaaaaaaaaki ....

      Usuń
  11. Nic dziwnego, że Tygrys się tak przylepił do gościa - długie blond włosy - przecież mówią, że mężczyźni wolą blondynki. Teraz już wiemy, że Tygryski też :-)
    Pozdrowienia i dużo głasków :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziak z Tygryska :). Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodziakuje bardzo ... zwłaszcza jak ma jakiś interes :-)

      Usuń
  13. ale kochany koteczek :) :) :)
    Głaski dla kotków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kochany !!!
      Wasz Bemolek też .... jak by co :-) :-):-)
      Odgłaskujemy ...

      Usuń
  14. uwodziciel :) a Pysia mogłaby z naszym pogadać, chyba oboje mają dużo do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie !!! Samo sedno !!!!
      UWODZICIEL pełnym pysiem :-)))))
      Pysia sie trudniej przekonuje do zmian/ do ludzi/ ... do wszystkiego ....

      Usuń
  15. Fajny przytulasek z tego Tygryska :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Noooo jest przesłodki, dzis tez przyszedł z własnej woli .... ;-)
    Niuniaczek kochaniutki ...

    OdpowiedzUsuń